Wij zijn er om je te helpen. Nintendo gecertificeerde reparaties worden uitgevoerd door betrouwbare specialisten met originele onderdelen. Enkel gecertificeerde reparaties worden door Nintendo ondersteund.
Voor meer details over onze reparatievoorwaarden kunt u de servicevoorwaarden (PDF, 319 kB) raadplegen.
Lees, voordat je de console toestuurt voor reparatie, aandachtig de inpak instructies (PDF, 664 kB) om ervoor te zorgen dat je console/product veilig aankomt.
Voor meer informatie over hoe we je gegevens verwerken in verband met de Nintendo Repair Services, zie ons Nintendo Repair Services Privacybeleid (PDF, 175 kB) .
Kijk voor meer informatie over online geschillen op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Afhankelijk van het soort reparatie en of de reparatie binnen of buiten garantie valt, kan de reparatie tot 14 werkdagen duren.
Je kunt de huidige status van een reparatie bekijken door naar deze pagina te gaan.
Als het probleem onder onze garantievoorwaarden valt wordt de reparatie kosteloos uitgevoerd. Reparaties vallen buiten de garantie (en worden niet gedekt) wanneer:
Er worden kosten in rekening gebracht als het probleem niet onder de garantie valt.
Wanneer je de prijsopgave niet accepteert en je het product retour wilt ontvangen, dan brengen wij hiervoor verzendkosten in rekening. Wanneer je de prijsopgave niet accepteert en je het product wilt laten vernietigen, doen wij dit kosteloos.
De reparatiekosten worden gebaseerd op deze prijslijst (PDF, 55 kB) .
Volg deze stappen:
De prijsopgave heb je reeds per e-mail ontvangen.
Wij geven garantie op onze service, inclusief vervangende onderdelen, en verlengen de resterende garantietermijn met 90 dagen op het herstelde/vervangen onderdeel.
Wanneer je de prijsopgave niet accepteert en je het product retour wilt ontvangen, dan brengen wij hiervoor verzendkosten in rekening.
Wanneer je de prijsopgave niet accepteert en je het product wilt laten vernietigen, doen wij dit kosteloos.